Ježek STEREO + DUEL - účetní software pro podvojné účetnictví
Program Stereo
Ježek STEREO je ekonomický a účetní program pro firmy, které vedou podvojné účetnictví. Vyniká inteligentním a úsporným zadáváním dat, praktickým a účelným ovládáním a podporou od výrobce.
Umožňuje vést účetní agendu včetně evidence DPH, evidenci majetku, zboží a materiálu na skladech, mzdovou agendu i vyřizovat korespondenci. Vyniká značným komfortem a jednoduchostí ovládání, obsahuje nástroje pro snadné přizpůsobení vstupů a výstupů požadavkům uživatele.
Pracuje pod operačním systémem MS-DOS a umožňuje sdílení dat na všech běžných typech sítí LAN. Bez problémů jej lze spouštět pod Windows 3.** i Windows 95/98/ME a Windows NT/2000/XP/Vista/7,8,10 ve 32 a 64 bitových verzích.
Program Ježek STEREO je jeden z nejoblíbenějších a nejrozšířenějších programů ve své kategorii. Mezi jeho přednosti patří zejména:
- Každoroční upgrade za výhodnou cenu
- Tištěná uživatelská příručka zdarma
- Telefonický hotline zdarma
- Aktualizace během roku zdarma
- Možnost účtování více firem na jednom počítači bez příplatků
- Odměna za zprostředkování nové licence
- Stabilita a spolehlivost programu prověřená dlouholetým používáním Stereo od Ježka používá např. Svaz účetních
- Jednoduché ovládání podporované rozsáhlou nápovědou a podrobnou uživatelskou příručkou
- Vynikající servis, bezplatné telefonické i písemné konzultace, firemní zpravodaj a další služby pro registrované uživatele
- Při práci s programem nepotřebujete myš ani spoustu otevřených oken. Stačí jen dvě ruce a můžete se soustředit na to hlavní - na účetnictví
- účetní deník
- možnost účtování na SUAU
- předdefinové účetní souvztažnosti, úplná sbírka souvztažností
- členění na střediska, výkony, zakázky; podle dodavatelů a odběratelů
- stavy a obraty účtů
- banka, bankovní výpisy, devizové účty
- vystavování převodních příkazů
- automatizovaný platební styk s bankou - modem, diskety
- pokladna, pokladní doklady a knihy, valutová pokladna
- účtování zálohových a částečných plateb
- rychlé účtování interních dokladů
- možnost vícenásobného předpisu
- zásobník dokladů pro opakované účtování
- automatické účtování přijatých a vydaných faktur
- pohledávky a závazky, knihy faktur, upomínky, penalizace, cizí měny
- automatické účtování DPH
- evidence DPH, daňové přiznání, záznamní povinnost, účtování DPH na střediska, výkony a zakázky
- saldokonto
- výstupy - hlavní kniha, kniha analytické evidence, rozvaha, výsledovky (i do tiskopisu), cash-flow, vlastní výkazy, ukládání uzávěrkových sestav
- posílání sestav e-mailem...
- malá i velká organizace
- personální agenda
- časové a měsíční mzdy
- úkolové mzdy, pracovní výkazy
- příplatky a srážky
- evidence nepřítomnosti, nemocenské dávky
- evidence docházky s hromadným naplňováním
- výpočet zdravotního a sociálního pojištění, průměrů náhrad, daně ze mzdy
- životní a důchodové pojištění
- statistika
- sestavy - výčetky platidel, výplatní pásky
- veškeré tiskopisy (pracovní smlouva, zápočtový list, přihláška a odhláška ke zdravotnímu a sociálnímu pojištění)
- zálohy, dobírky, výplata na účet
- výkazy zdravotního a sociálního pojištění, mzdové listy
- převodní příkazy
- automatické zaúčtování do účetního deníku i závazků a pohledávek
- kalkulačka mzdových nákladů
- evidence zásob, materiálu, polotovarů a výrobků
- dělení podle skladů
- účtování zásob metodou A i B
- ocenění průměrnými nebo pevnými cenami
- neomezené množství prodejních cen
- dealerské slevy, procentní slevy, slevy za odběr
- ceny bez DPH i s daní
- pohyby zboží, materiálu, výrobk,
- meziskladové a mezipoložkové převody
- práce s obaly (i na pokladně)
- evidence výrobních číse,
- dodací listy, proforma faktury, dobropis,
- fakturace ze skladu, vazba na pohledávky
- faktury v cizích měnách, možnost tisku cizojazyčných faktur
- sestavy, ceníky, stavy skladů, pohyby, podnormativní zásoby
- příjemky, výdejky, převodky, příjmové doklady
- automatické účtování nákupu a prodeje
- prodej za hotové
- počítačová pokladna, vazba na pokladní systémy
- objednávky dodavatelům, automatické objednávání podle stavu na skladě
- objednávky od odběratelů, vyřizování, rezervace
- výroba, montážní listy, kalkulace
- přecenění
- inventury
- plná podpora čárového kódu
- elektronické objednávky
- možnost provozu internetového obchodu HiSHOP
- napojení externích programů ve skladu
- datová uzávěrka v libovolném okamžiku
- evidence hmotného a nehmotného dlouhodobého majetku
- majetek na leasing s kompletním aparátem splátek
- přehledové sestavy
- daňové odpisy
- variabilní systém účetních odpisů
- číselník SKP
- evidence drobného majetku
- provázanost s účetnictvím
- Možnost čerpání dat z libovolného období bez ohledu na provedené závěrky a bez nutnosti jejich vracení
- Možnost omezení vstupu dat libovolnou kombinací výběru účtů, firem, středisek, výkonů a zakázek
- Mnoho variant připravených sestav - výsledovky a rozvahy s různými úrovněmi podrobností a případnými mezisoučty nebo naopak kumulacemi
- Sledování vývoje zisku podle několika kritérií časového členění (denní, týdenní, po dekádách, měsíční)
- Export dat pro další zpracování, např. do MS Excel a následná velmi snadná tvorba grafů
- Připravené vzorové výkazy s vybranými finančními ukazateli
- Významně rozšířené možnosti používaných funkcí v algoritmech výkazů
- Možnost tvorby neomezeného množství dalších uživatelských výkazů
- adresář firem, dodavatelů, odběratelů
- telefonní seznam z adres
- seznamy - obce, UTO, PSČ, banky
- dopisy, korespondence
- hromadné dopisy
- tisk adres, poštovní formuláře, balíky, dobírky, podací lístky a knihy
- evidence došlé a odeslané pošty
- fakturace, dobropisy, zálohové faktury, vlastní tiskopisy, vazba na účetnictví
- archivy vystavených dokladů
- evidence objednávek, vystavování objednávek
- vyúčtování pracovní cesty
- kniha jízd, ceny paliv, sazby náhrad
- vyúčtování pracovní cesty
- převodní příkazy
- Pořizování dat je nejnáročnější administrativní prací, proto je v účetním programu DUEL tato činnost maximálně usnadněna pomocí mnoha nástrojů a kontrol. Spousta rutinních operací je automatizována
- Praktické a účelné ovládání
- Neplatíte takzvanou systémovou údržbu
- Telefonický hotline zdarma
- Informační zpravodaj zdarma
- Internetová podpora zdarma
- Úvodní příručka zdarma
- Plně funkční demoverze zdarma
- Uživatelská příručka zdarma
- Poštovné zdarma
- Telefonický hotline a aktualizace až do konce roku zdarma
- Modul Kancelář zdarma
- Modul Databanka českých firem zdarma
- Modul RSS kanály zdarma
- Podvojné účetnictví - modul č. 1
- Daňová evidence - modul č.2
- Sklady
- Maloobchodni prodej
- Mzdy
- E-shopy
- Majetek
- Kancelář, Databanka firem, RSS kanály - vždy zdarma
Účetní program STEREO Ježek se skládá z pěti částí - modulů:
1. Účetnictví
2. Mzdy
3. Sklady
4. Majetek
5. Analýzy
+ Kancelář
Lze zakoupit libovolnou kombinaci uvedených modulů, modul Kancelář obdržíte vždy zdarma.
Všechny moduly jsou spolu úzce provázané a jejich výstupy lze automaticky přenášet do účetnictví.
Popis licencí programu:
Licence A: vedení jedné firmy na jednom počítači.
Licence B: vedení neomezeného počtu firem na jednom počítači.
Licence C: vedení neomezeného počtu firem na více samostatných počítačích. Cena je vypočítána z ceny základní licence B plus 20% za každý další počítač. Licence C má smysl pouze při objednávce pro dva a více počítačů.
Licence D: vedení neomezeného počtu firem na více počítačích v síti. Cena je vypočítána z ceny základní licence B plus 50% za každý další počítač. Licence D má smysl pouze při objednávce pro dva a více počítačů.
Není Vám systém cen modulů a licencí zcela jasný? Nebojte se nás zeptat!
Program STEREO máme běžně skladem. Dodání obratem, lze dodat jako krabici nebo elektronicky. V případě zájmu Vám zpracujeme individuální nezávaznou cenovou nabídku. Pro objednávku nebo pro více informací o softwaru volejte non-stop telefonní číslo 603 924 907 nebo nás kontaktujte na e-mail info@ucto-pisek.cz
Program Duel
DUEL od firmy Ježek software je účetní program pro vedení podvojného účetnictví a daňové evidence malých a středních firem. Je určen hlavně pro podnikatelské subjekty.
DUEL umožňuje vést podvojné účetnictví, daňovou evidenci a kompletní účetní agendu včetně evidence DPH i vyřizovat korespondenci, fakturaci, objednávky apod. Vyniká značným komfortem a jednoduchostí ovládání, obsahuje nástroje pro snadné přizpůsobení vstupů a výstupů požadavkům uživatele. Je tvořen několika provázanými moduly: Daňová evidence, účetnictví, mzdy, sklady, majetek, kancelář, maloobchodní prodej a další, které lze libovolně kombinovat.
DUEL pracuje pod operačním systémem Windows na technologii Microsoft SQL server a umožňuje síťový provoz a sdílení dat na všech běžných typech sítí Windows XP/Vista/7/8. Má rozsáhlou a propracovanou elektronickou nápovědu a tištěnou uživatelskou příručku.
K programu je poskytován vynikající servis od výrobce, bezplatné telefonické i písemné konzultace, diskusní fórum a další služby pro registrované uživatele. DUEL disponuje rozsáhlou sítí spolupracujících firem, které poskytují služby a školení uživatelům programu. K programu je poskytován každoroční upgrade za výhodnou cenu.
Přednosti programu DUEL od je zejména:
Ovládání programu je přizpůsobeno praktickým potřebám účetních. Programové nástroje a navigace jsou rozmístěny účelně a promyšleně. Instalaci programu zvládnete vlastními silami, aniž byste byli počítačovými odborníky.
DUEL od Ježka u nás koupíte výhodněji!
Účetní program DUEL se skládá z částí - modulů:
Program DUEL máme běžně skladem. Dodání obratem, lze dodat jako krabici nebo elektronicky. V případě zájmu Vám zpracujeme individuální nezávaznou cenovou nabídku. Pro objednávku nebo pro více informací o softwaru volejte non-stop telefonní číslo 603 924 907 nebo nás kontaktujte na e-mail info@ucto-pisek.cz